Strawberry

Har ätit världens godaste jordgubbe idag ! En liten ensam stackare som var mogen !
Nice med egna jordgubbar ;) Dock va jag tvungen att åka till maxi för att inhandla "köpta" (haha)
jordgubbar inför i morgon. Köpte 5 liter och fick frågan om jag ville ha dom i en kartong eftersom
att det kunde bli lite knöligt med dom smååå plastpåsarna dom har och visst visst.
Slutade med att jag fick mina 5 liter + hela botten på kartongen, vilket nästan är hela 2 liter
extra på köpet !!! äsch ta rubbet sa hon bara, ja det tackar o bockar vi för ;)




Snart kommer baby hem med pizza, sen blir det bara en massa mys ! ja tack äntligen.
I morgon bär det av till underbara leksand för ännu mera mys och midsommar firande !
Kommer bli en great helg detta !

Ha en super trevlig midsommar och ta hand om varandra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0