Varför ?

Varför ? Varför ger du mig dåligt samvete hela tiden trots att jag inte gjort något fel ?
Kan kanske bero på att jag har ett samvete? Har du någonsin haft det ?
Trots att jag gett dig chans på chans i hela mitt liv och du har sumpat det varje gång.
Jag är 26 år nu, men har inte alltid varit det men ändå känns det som om jag alltid fått
varit den vuxna i våran relation, en relation som inte ens existerar idag pga av dig och
dina handlingar. Jag har mått dåligt och gråtit många gånger, men det va länge sen nu.
Sen du fick veta att Molly skulle komma har du börjat hört av dig, är det ok ?
Vill du bättra dig gentemot mig eller försöka starta en ny relation med Molly ?
Hur ska jag veta, för jag har varit luft för dig. Prioriterad sist på din lista i många år
nu. Vill inte att Molly ska få veta hur det känns att bygga upp en relation och älska
någon som sedan bara lämnar än när det blir tufft.  
Den rollen du skulle ha haft är ersatt av någon annan, någon som funnits för mig
i alla år vilket du inte har, men skulle ha gjort.
Det är en person som jag vet alltid kommer finnas där för mig hur tuffa saker
än blir.


Jag vet helt ärligt inte...
Fuck this !


Kommentarer
Postat av: My

Vi har alltid haft varandra och våra bästa H & O <3

2012-04-12 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0