Men åh !






Detta va det första jag såg i morse när jag klev upp ur sängen och in i köket !
När vi flyttade in köpte vi en separat kyl och frys som fanns i lägenheten, praktiskt
tänkte vi eftersom att en liten kombinerad kyl/frys inte räcker i denna familj.
Det har visat sig att kylen är kapput, trasig, ur funktion, skit rent utsagt !
Den fryser varorna, så här om dagen så sänkte jag ytterligare till den lägsta tempen
som fanns och det hjälpte ju föga. I natt har alltså en flaska sagt plopp och det var
jordgubbsvin i hela kylen, hela under och lite överallt !
Reklamation ! Föredetta ägaren påstår att det inte varit något fel på den innan, vilket
jag tvivlar skarpt på, tänker inte ge mig, this is not ok !

Så gissa vad jag gjort hela morgonen ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0