Tattoo wendnesday




Familjen Larssons onsdags nöje ;) Testade den nya maskinen på mannen igår kväll/natt.
Det är en underbar känsla att sitta vid maskinen igen.
Igår på dagen va jag hem till mammi en sväng eftersom att hon länge velat lära sig tatuera
så vi hade den första lilla kursen igår och det gick över mina förväntningar.
Så snart har man nog en som kan tatuera mig också ;) Lite övning till så
ska hon nog snart få köra på mig.



Art by Susanne Larsson ;)


Hamnade som sagt i säng sent, runt halv 2 tror jag det va.
Trodde väl inte riktigt att jag skulle få någon sömn alls eftersom att våran lilla donna
somnade tidigare än hon brukar men jag fick sova fram till 8 med en matpaus vid 04.
Tack mammas hjärta.

Nu ska jag fixa lite här hemma. Tjiiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0