Bra start.

Den här dagen började toppen, tänk om alla dagar kunde börja såhär.
Vaknade direkt när klockan ringde i morse, inge znoosandes.
Fick tom i mig lite frukost innan jobbet, vilket är väldigt ovanligt.
Fick besök på jobbet av Mange, fan va jag saknar den människan.
Konstigt det där .. Sen man började här har man lärt känna två toppen
personer som ligger en varmt om hjärtat kan jag lova, I´ll hope it stays that way.

Snart får man gå hem för dagen, bara 2 timmar kvar. Sen är det äntligen helg.
Grattis Angie och välkommen till bloggarnas värld, hoppas du skriver mycket och ofta.
Så man har något o läsa, haha.

Gumman .. Jag håller tummarna för dej hur det än är och blir. Det vet du.

Måste bara fråga, varför ska det vara så svårt att få vara nära människor man
tycker om när dom är av det motsatta könet? Svartsjuka är ett ord jag är riktigt
riktigt less på.

Måste bara göra ett litet OBS! för små energiska och spydiga personer.
Orka gå runt o spy galla på folk hela dagarna, snacka om att det tar på energin.
Den kan du spara till någonting bättre.

Så det va dagens ranson, kanske kommer en liten uppdatering lite senare.


Kommentarer
Postat av: Angelica!

Hej gumman! Tack så mycket..Jag ska försöka skriva så mycket som möjligt så du ändå hänger med i mitt liv trotts att vi tyvärr ej ses så mycket! Men du får mer än gärna slå mig en pling..Löve u!

2008-08-15 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0