Helg Mys

Kanske dags att skriva lite nu.
Helgen vart lugn, alldeles så där lagom.
Hade syster här på lördagen så vi bestämde oss för att hitta på nå skoj.
Vi drog iväg och spelade lite minigolf, observera att det är nog
minst 10 år sen jag gjorde det. Putte, Emil, Filippa o Dennis.
Kanon bra i början sen ville inte bollfan som jag ville, dålig förlorare kallas det.
Slutade med att Putte vann (konstigt, människan har tävlat i minigolf .. hm)
Lilla loppan kom sist men hon var lika glad för det.
Vinnaren skulle få glass och som tur i oturen hittades en hundring på banan,
så glassen blev gratis och alla fick.
Sedan bar det av till max för lite krubb och sen såklart till godis affären.
Sen vart det hem till oss så ungarna fick leka av sig, vilket dom gjorde.
Men OBS! ge aldrig energidricka till en 6-årig liten kille ... Då hoppas
jag du har ipren hemma.

Kanon mysigt måste jag säga och det är förhoppningsvis inte sista gången.

Nu är man inne på en jobbvecka igen, inte lika skoj kan jag säga.
Men nu jobbar jag bara fram tills den 25 September, känns både bra och skit.

Nej nu får det vara nog nu ska jag äta pizza!

Lite bilder från lördagen åt det svenska folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0