Fredags fylla.

Fredagen börjar med ledighet och avslutas med partaj,
hade kanon trevligt igår. Dagen började med lite ärenden med
bästa tessan, lite hälla, lite mat o lite annat.
Sen va det bara o röra sig hemåt och göra sig klar,
partaj två portar bort hos min nya granne till lika jobbar kompis, bästa putte.
Trevliga människor, bacardi o redbull (ovanligt jag vet), lite drama, lite bilåk m.m
Mycke bilder vart tagna så klart! Shoe models, tåflörts bevis m.m.
Men dom får jag inte tag på förns i morgon, sätter ut några jag lyckades ta med mobilen.
Vart ett ganska tidigt avslut, va nog hemma vid 2 om jag inte minns helt fel.
Haha smidigt när man kan gå källar vägen. Lite barnvagns rally är aldrig fel,
eller vad säger du gums?

Idag har det varit alldeles lagom lugnt, nu ska jag blanda ihop lite tzatziki.
Vart så grymt sugen på det ..


Kommer mera sen gott folk!


Kommentarer
Postat av: Tessan.

Just loooovly :=)

2008-08-03 @ 17:11:01
URL: http://ladiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0