Lite Xmas pynta ?

Nu har man börjat peta i sig penicillin igen, urinvägsinflammation AGAIN !
Men det är min vanliga otur, kaka på kaka eller hur lyder det.
Sitter med julmusik på och surfar runt lite varstans, ska snart åka iväg och fixa
lite mat.
Jultomten jag vill ha Guitar Hero ;)

Igår vart det en lugn dag med lite allt möjligt småfix, handla lite och tvättade bilen.
Fick hjälp av lilla Emil ;) Vilken service. Lugnt Putte om jag kidnappar din grabb nån dag ?

_________________________________________________________________________

Jag har sagt själv att jag aldrig julpyntar, men jag ska faktiskt försöka i år.
Det är så fint på kvällen, med allt ljus från lähenheterna intill.
Hade faktiskt en ljustake uppe förra året :) Men nu ska jag verkligen försöka få
till julstämningen här hemma.

Ho Ho HOo ;) haha ...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Saaaandra ring mig!

2008-12-05 @ 21:07:30
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Undrar varför tomten säger HOHOHO han e pervo hahaha

2008-12-06 @ 07:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0