Svenska avundsjukan

Okej jag erkänner !
Går ut från affären och ska sätta mig i bilen, tittar mot cykelbanan
och ser ett par som går power walk och dom ser verkligen jätte fit ut.
Så möter man en tjej med blicken som förmodligen ska ta sin bil och åka, hon kollade med
samma blick och man verkligen ser hur hon tänker likadant efter att hon också sett
dessa två jätte slimma och vältränade människorna. Varför kan inte jag?
Ren lathet .. Jag är inte 100 % nöjd med min kropp, jag har mina ställen
som jag lätt kan peka ut. Men hallå minst 90% av sveriges
tjejer kan nog hitta saker att klaga på när det gäller sina kroppar.
Jag tror faktiskt att jag va mer nöjd när jag vägde dom där fjuttiga 45 kilorna,
men så kände jag absolut inte då.. men nu.. Just de jag menar att det spelar nog ingen
roll vad man gör så kommer man nog aldrig vara riktigt nöjd.
Måste ta ett steg i taget, sluta röka, börja ut och gå på kvällarna .. Baby steps!


Åh! Mina nyfunna behag! hämtade dom idag!
Tror att nästa inlägg får handla om beroende, sko beroende i mitt fall.


Of to do some good ..

Kommentarer
Postat av: Tessan.

Haha ! Gumman du suger på att uppdatera dej ! Dags att kanske ta och göra de eller vad säger du ? Puss

2008-08-02 @ 16:56:06
URL: http://ladiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0