Helgen är snart över

Har inte kunnat skriva något, förflyttad blogg.
Men nu är man tillbaka på banan igen :)

Helgen har varit alldeles sådär lagom, värme, bad,
ja jag tog faktiskt ett dopp här i fredags. Riktigt skönt faktiskt.
Massa god mat, bara så bra det kan bli.

Upptäckte dock att jag var tvungen att införskaffa mig i ny bikini.
Hmm .. Va i Februari vi va till Thailand och den satt perfekt och
nu kan man inte ha den för då ramlar dom ut! haha!
Köpte faktiskt två när man ändå skulle köpa (Sån tjejgrej),
en jätte fin ljusblå och en randig .. skit snygga! ;)

Haha fick min lilla hämd idag ..
Åkte till Disel Doris tidigare på dan, öppnade
med nykeln gick in satte på kaffe och musik och lallade omkring.
Ont anande låg hon och han i sovrummet och sov.
Men tillslut så kom hon upp och såg helt fundersam ut haha!
Så går det efter alla ggr du bara klivit in hemma hos oss! ;)
Hämden är ljuv! - Love you anyways! ;)

Sitter och väntar på att sambon ska komma hem så
man kan åka iväg o handla hem en flottig pizza från
Pizza Hut ;)

Tooodles

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha....hoppas du har haft kul gumman! Love you

2008-06-09 @ 15:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0