Midsommar

Detta är nog första året som jag inte har planerat något
inför midsommar, annars har det varit Leksand eller något annat.
Känns nästan tomt ..

Smultronställe - tycker det låter så mysigt.
Jag har få men bra smultronställen, där man bara kan vara ..
Leksand, det är inte mycket som slår Bodlindor.
Lugnt, vackert, helt enkelt det bästa stället om man bara vill
vara för sig själv och tänka.
Sen har jag stugan i Riddarhyttan. Det är också svårt att knäcka,
Så underbart vackert! Bara ta spöt och sätta sig nere vid sjön.
Gud vad jag är glad att det är sommar och att man just har dom
där små gömställerna. 

Jag är glad att det finns folk som fortfarande kan lysa upp dagarna
fast dom känns riktigt tunga. Som alltid pushar på en så fort man inte
riktigt orkar! Synd att dom är så sällsynta. En guld stjärna till er! :)

Tror att det blir en till gaddning inom en snar framtid, har motiv,
har hittat den perfekta platsen så snart sitter den nog där!

Duschen - nästa!



Ibland får man vara ego! ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0