New Phone och lusfattig

Snart dags att vända på varje krona .. haha dags för den kritiska perioden
som måste ske varje månad. Va tvungen att åka direkt efter jobbet och skaffa
ny mobil .. skulle sätta skiten på laddning igår men nej det gick ju inte !
Tar inte emot ström, antar att man lyssnat för mycket på musik och dragit ur och
i lurarna alldeles för ofta, dåligt! Tycker det ska hålla ! men men icke ..

Det vart iallafall en liten sån är söt liten platt sak , haha! Sony Ericsson W890i, brun.



Så nu är plånboken ännu tunnare, nee inte ens det, tog den på avbetalning!
Hoppas den här håller bättre.

Ska försöka spara nu men det känns som om det bara byggs upp en massa
utgifer hela tiden. Vill ju komma iväg nån gång, bort härifrån!
Ut och resa och upptäcka saker, platser! Lång lista kan jag lova!
Tro mig, hade jag pengar så det räckte så hade jag inte suttit här!
Finns så många vackra platser, så mycke äventyr och
så sitter man fast här.. Goosh där vart man inte alls deprimerad!

Det är så mycket man vill, varför kan man inte bara få göra allt man vill? Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0