Oro & Ryggsmärta!

Känner mig nojjig .. Varför? Bra fråga, många faktorer.
Helt lost sometimes, Hur ska jag göra?
Kan någon hjälpa mig med svaret ..

Så satans ont i ryggen!
Vet inte vart jag ska ta vägen. Det bara värker och värker ..
Kan inte sitta, ligga, gå .. blir så frustrerad!

Satt och kollade bilder på datorn från förr, förr och förr kanske 2 år sen.
Äckligt va smal man var .. Kan knappt kolla på vissa bilder.
45-47 kg .. Uäck ! Känner mig ganska nöjd med mina nuvarande
57 kg. Bara synd att det sätter sig på helt fel ställen :P

Nej nu ska jag försöka komma på ett sätt att sitta ppå utan att ryggen går av!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är så himla gullig så som du är Sandra...lite hull har aldrig skadat någon :P Pusss

2008-06-16 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0