Underhållning

Pausat ett par dagar, både medvetet och omedvetet
det kanske är mitt undermedvetna. haha.
Nej skämt o sidor, inte hunnit med att blogga så mycket,
Mycket på jobbet och likaså privat för den delen.

Igår tog 3 glada brudar bilen till Sthlm.
Skulle på det nya programmet musik maskinen, tror jag bestämt att det hette.
Njae förutom stickor i baken och dunkande huvudvärk så va det väl ganska
underhållande. Tror tyvärr att man fastnade lite väl mycket i kameran,
hoppas att så är inte fallet. Men det visar sig när det sänds. :S

I helgen blir det supa sig aprak, känner att kan jag inte grubbla bort
problemen så får man väl supa bort dom helt enkelt.
Välkommen till mogna klubben, tell me about it!
Tessan det är ditt ansvar att ta hand om mig ;)

Nej nu ska jag ställa mig i köket och göra någon nytta.


My guardian, haha !


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha ursäkta , jag är inte direkt den bästa personen att vara barnvakt :=) Fan Sandra , Jag ska ju också supa mej aprak. Haha ! Eh , va fan. Vi får ta hand om varandra. Det brukar bli så bra så :=) Eller va säger du .. Mohaha !

2008-06-12 @ 13:45:51
URL: http://Ladiiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0