Drömmer mig bort ..

Till Thailand .. Ska verkligen försöka ta mig dit i vinter,
vem vet kanske blir andra gången gilt på bara loppet av ett år.
Man kan ju alltid drömma?

Känner mig helt paj i både kropp och själ.
Ryggen bara värker och värker.
Början av en sån där dryg depp period, hur är det möjligt?
Man kan ju inte bli deppig när årets bästa årstid är på G.
Nu har man planerat för mycket för sommaren, som vanlig.
Att man aldrig lär sig. Ska hinna till Gtb, Liseberg, Ullared och
upp till stugan. + en massa annat.
Kanske försöka trycka in allt på 1 veckas ynka semester?

Tror jag ska börja kolla efter en annan bo plats snart,
det är lite för dyrt för oss snart, dom höjer och höjer dessa
hyror som folk byter underkläder. 63 kvm för 5500 kr?
tycker det är aningens blodigt.
Fast ändå så trivs man ju så bra där man bor.

Nej här blir det inga barn gjorda ;) Nu börjar Desperate housewives!


image3

Bild jag tog i Thailand på stranden, miss :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0