Lördags kvällen.

Tappat bort min röst .. någon som hittat den ?
Åkte till Odensvi igår, hade ganska trevligt måste jag medge.
Alltid kul med lite nytt folk.
Folk bestämde sig för att spela nå "drick" spel vid namn slusk,
never heard of it . Bara för att få igång folk, dennis o jag kände väl
att det är väl bara att dricka .. haha .. så vi stod över.
Men kul o kolla på ! ;) Senare på kvällen kom söta Maja och hämtade
oss, köpte lite mat och vidare hem till dom. Satt där någon timme
och sen vidare hem.

Usch vilka obehagliga drömmar jag hade i natt, det är inte ofta
man drömmer mardrömmar men i natt så hade jag en riktig en.
När man vaknade så trodde man fortfarande att det va sant,
vill inte upplevas igen tack ..

Snart ska man iväg för att handla lite mat och sen hem till mammi
som gjort iordning en rostbiff åt mig så snäll o go som hon är.
Så det blir rostbiff med potatisgratäng med rödvinsås.
Mmmm gott ..

Fick lite bilder innan kameran dog .. enjoy !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0