Paparazzi

Snart in i duschen för att sedan försöka förflytta sig in i sovrummet
för en lång natts sömn. Märkt en "biverkning" av tabletterna, man blir väldigt
trött, somnade vid halv 8 trots besök. Vaknade upp efter 1 timme och fick
direkt höra att man tydligen snarkade .. Mhm ..
Brukar aldrig somna bara sådär, men sen tabletterna så skulle jag nog
kunna somna ståendes i något hörn, när som helst var som helst.
Men ibland sprutar det engergi, förstår inte riktigt hur det går ihop.
Idag har jag faktiskt rökt en cigg, men har små blossat på den hela dagen.
Och det är verkligen inte gott .. Men ändå är man där och små smakar lite försiktigt.

Fått tillbaka lite minnen också från när man va mindre och föräldrarna rökte,
den där äckliga lukten av rök på kläder när man precis kommit innomhus efter
en cigg på balkongen. Usch .. Men det är ett evigt små ätande på mig nu !
Can´t help myself ! ..

Imorgon kommer lite saker förändras, får fin besök av en person man inte sett på
år och dar och ska hjälpa mig lite ;)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sandra gumman. Jag har inte hört någon från dig sedan i Fredags :(

2008-11-24 @ 14:50:45
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0