Theresé

Lite gossip uppdateringar, god mat och gaddning.
Tatuerade Tessan och jag måste nog säga att den blev riktigt bra (hennes namn),
blev däremot inte så bra kort på den med tanke på att den sitter runt vristen
och den är "snurrad" runt benet. Så lägger tyvärr inte upp någon bild här.

Hade en liten het diskution om är svartt & vit en färg.
Så här ligger det till, Dennis tycker ej att det är några färger medans jag och Tessan
är för att det är färger. Men min söta tessa tänker inte alltid som hon ska men hon
är go för det ! ;)
Dennis; - Det är vi "Svenssons" som säger att det är en färg, fast det inte är så.
Tessan; - Va ?? Påstår du att jag inte är svensk !! ??

Haha !

I morgon är jag lite kluven på vad man ska göra , lite besluts ångest .. 
Men det kan bara morgondagen avgöra ! ;)

Nu blir det bilen mot Råby och sen hem till kudden ! 
Natti Natti  


Kommentarer
Postat av: Tessan.

2008-11-14 @ 23:42:41
URL: http://ladiiee.blogg.se/
Postat av: Tessan.

Du inser va att du gör så att jag blir helt lost i skallen på din blogg? Jag är faktiskt otroligt smart. Men nej då , det skriver du inte in. Haha ! Fy bubblans för dig Sandra LARSSON ! Haha !

2008-11-14 @ 23:44:00
URL: http://ladiiee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha sweetie :*

2008-11-15 @ 15:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0