En allmänt vanlig dag

Tv:n går varm med CSI, precis ätit varma mackor.
Blickar tillbaka på helgen som va bäst på länge, fortfarande inte
helt säker på om det blir maskerad när man fyller men funderar starkt på det.

Till en vän.
Hoppas allt kan bli som det va i början.
Visst allt tar tid, men tiden går fort och det gäller ta vara på varje min.
Tråkigt att det blivit som det blivit, du va en bra vän och tro inget annat.
Hoppas du gör allt för att det känns rätt och inte pga att du känner dig tvungen.
Och sen finns det saker som gjort att jag tagit avstånd från dig och jag tro du vet varför,
det sista som hände gjorde mig grymt beviken, trodde aldrig du skulle utnyttja en vän
som bryr sig. Vet att allt du gått/går igenom är jobbigt och det förstår jag, jag är inte dum.
Vill bara ha den vännen jag lärde känna och inte den du är nu (det skrämmer mig lite)
Hoppas du får det bra och att det ordnar sig.
Vet att du kan vara en ganska awsome friend!

Lycka till !


Snart är det dags för en riktigt låååång varm dusch!
Tooodles


Kommentarer
Postat av: Tessan.

Vem handlar det om ?

2008-11-05 @ 16:23:55
URL: http://ladiiee.blogg.se/
Postat av: Tessan.

Vem handlar det om ?

2008-11-05 @ 16:24:43
URL: http://ladiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0