Kanske dags

Long time ago ! Måste skärpa till mig med bloggandet,  sitter vid datorn
iallafall minst 5 min om dagen men glömmer av någon anledning bort att
skriva i bloggen.

Vad har hänt ? inte mkt måste jag säga. Fröken anti "event partyn" hade ljusparty idag.
Ja jag måste medge att jag fastnat för dessa underbart doftande ljus.
Trevligt med lite folk, mat och prat. Synd bara att inte alla "kunde" komma hehe.

Känner att jag måste ut i helgen, me måste dansa ! Vart en massa annat denna helg så tiden
har inte riktigt räckt till ..

Nu längtar jag nog lite efter dudden ;) så nu säger jag nighti night


Kommentarer
Postat av: Angelica

Skrev du detta inlägg mitt i ottan?

2008-10-20 @ 09:53:52
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0