Mouse hunt

Sammanfattning från gårdagen.

Igår vart en göra nytta dag helt enkelt, fixat lite papper
(glömt hur drygt det är att vara arbetslös). Passade på att haka på Putte
till ikea för att införskaffa sig lite nytt, men först vart det en sväng till
djurmagazinet för att handla två små möss. Utan att tänka sig för så lämnade vi
dom i bilen i sina små kartonger och tänkte så fort bryter dom sig nog inte ut.
När vi va klara på ikea så kom man själv ut med ett paket batterier och han med
ett halft hem .. hm .. Lyckat or what ?
Vi kom fram till bilen och lastade in sakerna och precis när vi skulle sätta oss så;
klart att en utav dom hade rymt och sprang runt i den "lilla" bilen .. Jeeezes ..
Så det vart mus jakt som varade i minst 25 min innan jag fick tag på den lille.

Här är den skyldige..


Sen vart det hem för min del en snabbis sen ner på station för att hämta
Tessan sen iväg till Åsa för att hämta en bur åt dom små liven.
Så nu har jag en liten kille och en liten tjej så nu blire snart massa bebbar.

Nu undrar säkert alla varför har jag skaffat möss .. Mjo det tänker jag inte
tala om för alla känsliga läsare utan bläddra tillbaka några månader i
bloggen så listar ni nog säkert ut det.

Inne på andra dagen med huvudvärk .. bättre dagar finns.


Kommentarer
Postat av: Putte

mm ibland skulle man ha en hundkoja :)

2008-10-02 @ 21:48:39
Postat av: Angelica

Taskmört......Skulle aldrig klara av det! Särskillt inte tam-möss!

Dem ska man gosa med inte ha som djuravel....fy fy!

2008-10-04 @ 17:16:58
URL: http://http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0