Not my kind of day

Ja igår vart ju inte riktigt som man tänkt sig, men erfarenhet i bagaget.
Kännde redan tidigare på dan att det inte riktigt va min tur dag, mitt bankomatkort
krånglade, slog i stortån så den blev lite blå och sen sthlms incidenten.
Senare på kvällen ska jag ta ner buren med sixten och ser att han bara ligger och inte
rör på sig, tar upp han och han har ryckningar (dödsryck) ..
Sandra kan verkligen aldrig göra nått rätt, lyckas ta död på en mus.
Allt började visserligen när jag tog honom från resterande familj.
Tror nästan han dog av depression.
Så han fick en annan mening efter sin död (inga kommentarer)

Idag ska jag försöka lösa min sugen på alkohol situation.
Uppdatering kommer ..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Mööööööörrrrdareeee!

2008-10-25 @ 17:29:51
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0