Fy Bubblans

Usch är det någon som vill byta med mig? Jag kan erbjuda lite feber, huvudvärk, halsont
och snuva, det är bara att välja o vraka.
Kanske inte den bästa fredagen, började bra men slutade mindre bra.
Började med premiären på Fast and Furious, förbannat bra film.
Proppad med klockrena scener, första 15 min utdelar ståpäls.
Sen till det mindre roliga i det hela, nattligt besök på akuten.
Känns lite tungt ..
Hemkommen kl 5 i morse.. Känner mig helt död,  man säger att man ska vila
så mycket man kan när man är sjuk men det har inte blivit mycket vila dom senaste
dagarna tyvärr.
Älskar våren !! - Need some sunshine ! ;)

Nej nu blir det Te och nån film. Puss !


Kommentarer
Postat av: my

åh jag ska se den så fort jag får pengar!

2009-04-04 @ 19:35:33
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0