Uppdatering

Sitter och kikar på Kill bill på fyran och är inne på 3:e groggen.
Svårt att koncentrera sig på filmen eftersom tankeverksamheten är på fullspinn.
I morgon är det the beauty salongen som gäller kl 10.45 jeases ..
Ingen tid för att vara morgon trött heller, haha.
Dize kommer som taxi räddare i nöden i morgon eftersom man ej har någon bil,
man inser verkligen hur beroende man är av bil när man inte har någon.
Fick träffa min söta saknade kusin my en snabbis idag, du är saknad kan jag lova! =*
Vart även en dag i solen idag med älskade mammi, syns kan jag säga för färg har man fått,
Jippi !
Ska nog kika förbi angie på jobbet i morgon och kanske köpa hem något litet där ifrån, ;)
Längtar tills på måndag, då ska man kika på ett annat projekt.
Hoppas på lite bättre tur då, det andra var inte så tillfredställande.

Måste bara ge en eloge till Quentin Tarantino, hans filmer är ju för klockrena.
Massa splatter o blod men ändå på ett schysst sätt. Annars kan det bli lite för mycket,
men den karln får verkligen till det. Tummen upp.

Sitter även och funderar på vissa personer, hur dom mår och så vidare.
Det är väldigt mycket som händer mig själv och andra runt omkring mig just nu.
Det är lite tungt, men vi har alltid varandra, det får man inte glömma.

En bild från förra helgen



Kommentarer
Postat av: Angelica

Puss på dig gumman!

2009-04-19 @ 20:26:03
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0