BedTimeStories

Sammanfatta de senaste dagarna kanske ..

Uppgraderat badrummet med ett badkar, aha yes nu kan man bada igen.
100 spänn på blocket, tackar så mycket värt varenda krona. Värsta är
att den förbaskade badkarsfronten inte kan sättas fast pga att tvättmaskinen
står för tätt emot, ca: 2 mm för att vara exakt.. Men men det får se skabbigt ut
jag har iaf badkar. Oh just ja ingen bil har jag heller den pajja i lördags
så den står på råby och gör ingen nytta .. suck. Jobbigt att känna sig låst.
Men det är tur att det finns snälla personer runt om med bil ;)
På Onsdag blir det Leksand till Momo med La Familia.
Leksands sommarland here I come, för många år sen sist!

Städar lägenheten gör man också invigt den nya dammsugaren
och förbenat va den suger haha. Tänkte att en dammsugare på
rusta för 399 är inte mycket för världen men det tar
jag tillbaka, bästa dammsugaren ever.
Ska alldeles strax moppa golv och skura badkaret med
citron ;) det har jag faktiskt lärt mig av städtanterna på TV4.
Haha ekonomiskt och miljövänligt!

Nej nu har jag inte tid med er !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0