NeverAgainONOFF

God Lördag svenska folket ! Vart ska jag börja..
Klaga inte på att ni inte får tag på mig, min mobil hade självmordstankar
här om dagen. Den kände inte riktigt att det va värt att bli tryckt på
och ringd ifrån lägre så den hoppade från balkongen, men ack så
överlevde den utan några livshotande skador.
Den mår förtillfället bra men är inte riktigt sig själv längre.

Annars så hämtade jag min tv igår från ONOFF !!! WTF !
Skulle ha min LG men helt plötsligt så var det en utgående vara
och den kom inte in nå mer, men vad är det för stil ?
Det får jag veta en vecka efter köpet, suck !
Blev en panasonic istället, men inte hälften så snygg.
Men men nu är jag ganska trött på ONOFF och det är
inte första gången jag har haft problem med dom men nu räcker
det nu bojkottar jag ONOFF !!
FOREVER !



Vilken va snyggast ?

Nej snart så händer något mycket roligare ;)
Idag äntligen hehe. kommer bilder sen ikväll.
That I´ll promise you !


Kisses !


Kommentarer
Postat av: anita

Ja du ON/OF ska man passa sig för. Religiösa idioter som äger det placet.

Säger väl det mesta !!!!!



Kram på dig

2009-08-31 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0