AllTheSmallThings

Haha satt och funderade på hur smart man är ibland egentligen.
Va jätte arg i söndags på att min klockradio inte ringde, hade planerat
marknad med langos så det fanns en tid att passa. Riktigt irriterad var
man, det roliga va att är man så dum i huvudet att man inte kan sätta
i kontakten i uttaget så får man fan skylla sig själv OBS detta såg jag
idag !!?? + hur ska en alarm klocka ringa om man aldrig ens ställde in
den på att ringa lite svårt utan ström.. välkommen till min värld haha !
Är så van att använda mobilen till alarm, men lite svårt när den inte
fungerar som den ska. Blir att införskaffa sig i en ny, har inte så mycket val.
O by the way, då kan jag ju svara på anonyms kommentar.
För det första är det väl inte din buissnes, för det andra så har jag bytt till
mig bilen mot en bil jag redan ägde och Tv:n = avbetalning kallas det.
Något annat du vill veta om mitt liv när vi ändå är igång ? 

Varit hos mamma i stort sett hela dagen, filippa gumman skulle vara hemma
själv för första gången.  Så det vart att man åkte dit och höll henne sällskap.
Och så vart det lite brummande i min nya honda. ;)



Kommentarer
Postat av: annso

japp det låter bra d=)

grogg e alltid välkommer=)

2009-08-31 @ 18:57:49
URL: http://koppartrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0