Älskade syster




Vilken bra dag och jag är mäkta stolt över syster, hon ställde sig på scenen
med sitt band och sjöng Stand by me inför alla som var där på öppet hus. WOW.
Hon har alltid varit den blyga tjejen som inte velat göra något men idag fick man så man teg.
Super duktig och modig. Älskar dig syster.
Träffade lite gamla lärare, hur sjutton kan dom minnas mig ?? haha..
Fick sådär fint beskrivet av en lärare vad hans första intryck var, tydligen att jag såg ut som
Laura i lilla huset på prärien för att jag hade flätor och skutta runt.. haha.
Hela familjen Larsson är ju lika duktiga när det gäller att planera saker ?
Tror ni att någon hade kamera eller kamera med batteri ?
Såklart inte så jag försökte filma med olas mobil så gott jag kunde och det blev ju inte
direkt lyckat, hade velat lagt ut bilder på bloggen och skryta lite över hur stolt jag var.
Får bli nästa gång.


I morgon bär det av för att hämta hem min lilla suprise, gud vad alla tjatar på mig om att jag
ska berätta, men varför då ? då är det väl ingen suprise. Vet precis vad min mammi kommer
att säga haha och det får jag ta helt enkelt. Har redan kollat upp allt som behöver kollas upp.
Att är planerat in i minsta detalj ;)


Nu ska jag nog ta och försöka sova, måste medge att jag faktiskt är lite trött.
Fast det brukar ju ändra sig när man väl lagt sig ner haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0