Diskberg alá Grande




Alldeles strax bär det av mot Hammarby.
När Dize är klar med att hjälpa mig med mitt diskberg, holy moley vad disk det var.
Har typ låtsas att det inte existerar vilket har varit lite svårt när man hämtat något
från kylen lr liknande, men tillslut fanns det ingen ren disk kvar så då fanns det inte
mycket att göra, så tack stumpan haha ! OBS!! Hon gör det frivilligt!!
Tvungen att poängtera det.
Nu står Hondan i ett garage över vintern, känns underbart!
Nu slipper ja få böter, men det där släpper jag inte riktigt med tanke på att det
låter helt sjukt !
Strax somsagt bär det av till andra sidan stan, för att släppa av fröken Dize och
kika in hos T och kolla hur allt står till, hennes lilla Fjant gick bort idag.
Usch jobbigt värre, riktigt underbar liten kisse som alltid åt upp mina ostbågar.. hm.


Uppdaterar mig nog när jag kommer hem igen.
Byeeee


Kommentarer
Postat av: Angelica

När ska du träffa mig då :'(

2009-12-22 @ 19:54:15
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Tessan

du kom ju också ...

2009-12-22 @ 23:27:35
URL: http://ladiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0