Mukisdjur alá is skrapa



En riktigt lugn dag med lite promenader & tatuerande.
I morgon kommer D&M med Royen så Gucci och han får leka av sig i snön !
Senare på kvällen blir det middag med farföräldrarna och mammi ska ha Gucci
under tiden, hon har reda börjat skämt bort "hundskrället" ! Helt makalöst.
Hon har köpt jacka, halsband, leksaker och tuggben. Haha Gucci kommer väl inte
vilja åka hem därifrån tillslut !?
Hoppas dom kommer ihåg borsten i morgon så jag slipper använda mjukisdjuret för
det gick inte bra sist så jag gav upp !! Min bil är totalt begravd under snön !!
Min gård brukar kryllar av hundar men sen jag skaffa hund träffar jag knappt på några alls (?)
Mycket märklish ..
Natti Natti and sweet dreams



Do blondes have more fun ?

Neeeee !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart blondiner har det roligare :D hihi

2009-12-17 @ 19:36:52
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0