Fodrat




Min lilla bortskämda Gucci i sin nya fodrade jacka, but she looooves it !
Mammi kan inte låta bli att skämma bort henne.
Idag vart det en underbar middag med farföräldrarna på Ceders restaurang.
Guuu jag var sprickfärdig när jag gick därifrån, men åh så gott det var !

I morgon väntar ett till läkarbesök på förmiddagen, så då får fam Larsson
åter ta hand om lilla Gucci ! Nu håller mitt trådlösa tangentbord på att ge upp,
trådlöst är bajs ! Har bytt batterier och allt men inget fungerar.
Får smälla ner bokstäverna när jag skriver annars blir det nada, gissa hur lång tid
detta inlägg tog att skriva? 5 min !!!

Nu blir det en varm dusch sen försöka sussa en skvätt kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0