Frustrerad


Åh så frustrerande med en sömnlös natt ..
Tror det är för mycket som håller mig vaken just nu bla annat ekonomin denna månad.
Tänk att det alltid ska skita sig i December månad för mig tamme tusan varje år !! ?
När ska jag få handla julklappar åt mina nära och kära då ?
Varje år blir det samma visa, - förlåt men min ekonomi tillåter inte det.
Önskar man kunde vinna storkovan och bara TADAAA ge bort värsta dunder klapparna till
dom man tycker om, guu vad det skulle kännas underbart ! Men som vanligt får jag sitta och
känna mig dum när jag öppnar mina egna ...
Eftersom min läkare har sjukskrivit mig så får jag numera pengar från försäkringskassan och
eftersom det blev ett byte till dom mitt i månaden så hakade allt upp sig såklart.
Papper ska fyllas i och skickas in, kopior på andra papper ska in osv .. Klart att sånt skit fördröjer
själva utbetalningen så än så länge har man ynka .... att klara sig på denna månad.
Klart att man blir frustrerad !
På Fredag är det dags för ännu ett läkarbesök och jag väntar med "spänning" ..

Wish me luck to fall a sleep + Gucci snarkar HÖÖÖÖGT !


Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Ja den var bra:)

2009-12-14 @ 12:56:28
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0