Home sweet Home



Åter tillbaka hemma.
Allt vart mega stressigt, men men safe and home iaf.
I morgon bli det upp halv 8 när läkaren ringer sen klä på sig, frukost (har ju lovat min
läkare att börja med det, men har inte lyckats så bra än), promenix
och sen iväg till Dize för att hjälpa henne med lite ärenden.
Funderar stark på om denna cigg limpa ska bli min sista för jag vill fan inte suga
cancerpinne längre, 5 paket kvar, wish me luck. Bara mega skraj på hur det känns
utan ciggen.. Skit jobbigt.

Kom bara att tänka på en sak, människor som desperat söker uppmärksamhet för
att få bekräftelse. Gah klarar bara inte av sånt. Och så kan jag ju förtvivlat inte
låta bli att störa mig och så blir jag irriterad på mig själv också. 
Va bara er själva istället, jeeezez då slipper vi massa irritation, bra va?

Guu va Gucci kan snarka, hon ligger i knät nu och låter som rena rama skogshuggaren.
Ska försöka spela in det någon dag  så ni får höra :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0