Levande madrass



Idag har det varit en mindre stressig dag.
Hitta tyvärr ingen prisvärd telefon på MediaMarkt, den jag ville ha var alldeles för dyr.
Konstigt att Dize och jag alltid vill ha just exakt likadana telefoner, men allt annat trycker
vi nästan totalt olika om. Dize gjorde "misstaget" att lägga sig i min säng idag vilket resulterade
i detta:


Man blir en levande madrass ..
Men det får hon ta ;)

Senare blev jag bjuden på potatisgratäng och fläskfilé alá Micke hos fröken Modin.
Riktigt duktigt gjort måste jag säga, det var FAKTISKT ätbart ;)
Inte illa pinkat!
Sen tog jag en promenix mot Tessan för att prata lite medans Gucci och Pixie lekte
av sig.

I morgon ska mamsen sno min lilla Gucci så vi får väl se hur det går,
då får jag lite ensam tid med min lilla Fanny Bunny iaf.
Nu blir det snart ut på en liten runda till, sen blir det badet för min del.



Kommentarer
Postat av: mamma

och varför skulle det inte gå bra,jag lyckades med dig.....eller!!!!

2009-12-10 @ 23:09:15
Postat av: Sandra

jag vet mamma ;) Du lyckades exemplariskt ! Puuuusss

2009-12-10 @ 23:31:37
URL: http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har du haft en bra fredag?:)

2009-12-11 @ 22:50:10
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0