Phuu ..




Jösses Amanda vilken dag det har varit idag.
Kan ju börja med att jag nästan tror på undanflykten ; Hunden åt upp min läxa !!
Min lilla tös passade på att gnaga sönder mattes telefon igår, drog ur laddaren och
rubbet ur uttaget som hon sen stolt visade upp det när matte stod i DUSCHEN !
Det var blött i hela lägenheten efter det..

Gick upp 08.00 i morse (ja vet tappa inte hakorna nu), gav henne mat, gick ut en sväng,
åkte och fixade bilen, åkte till veterinären, åkte till Tessan så hon kunde få träffa sin syster.
Där vart det tjo och tjim på hög nivå, sen till mamsen för att äta sen vidare hem för att gucci skulle
få sin kvällsmat och promenix så nu sitter jag äntligen hemma i lugn och ro
och ögonlocken är tunga som dasslock ! 

Nu är det godnatt för jag är helt körd !

Puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte lätt att ha hund alla gånger kan ja tro :D

men hör av dig om du vill ha sällis på nån promenad :D

2009-12-09 @ 22:21:39
URL: http://dqs.blogg.se/
Postat av: anita

Jo men, så är det att ha en hundvalp. Varför skaffa sig mer bekymmer än vad man redan har

2009-12-10 @ 10:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0