Stay out of my buisness !



Och det BRAST big time kan jag lova.
Men det var väntat också, det var som två främlingar.
Men att vara extremt omogen, långsint, och lyssna på skit snack i 50 år ålder är längre
än vad jag någonsin trodde någon kunde sjunka. Mer saker skulle jag kunna
nämna men tänker inte sjunka till din nivå. Men jag fick mitt avslut så nu är det bara
att glömma och gå vidare för dig vill jag ALDRIG ha med att göra igen någonsin.
Prata aldrig till mig om du ser mig och titta aldrig ens åt mitt håll !
Blod är tjockare än vatten ? Vad va det för jävla hippie som kom på ?

Tacka vet jag fan att jag vet vilka som verkligen finns där för mig!

Och du din lilla jävla parasit hoppas du är jävligt nöjd med dig själv.
Ta och håll dig till ditt egna lilla liv och din egna lilla familj.
Tänker fan inte nämna några namn men du vet säkert vem du är
om du någon gång "råkar" läsa detta !

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0