McDoo

Sitter hos mammi nu, precis kommit tillbaka efter att skjutsat dom till ett bröllop.
Bröllop på alla skjärtans dag .. How romantic, haha gud så icke romantisk man känner
sig just nu. Tror aldrig jag kommer säga dom små orden inför en präst.
Ska jag säga dom orden då blir det Las Vegas, eller en strand i thailand !
That´s just me ..
Filippa är klistrad framför datorn som vanligt. Funderar på att åka o köpa lite
mat till oss.. McDonalds då. Funderar även på att sno med mig guitar hero´t hem.
Så mycket jag skulle behöva göra hemma så .. Så vi kanske förflyttar oss till
emausgatan 45 B istället.

Nej nu ska jag ta två snabba bloss på balkongen.
Kramar


Kommentarer
Postat av: My

Bloss hit o bloss dit.. blä =P



Hoppas ni har detm ys, hälsa lillkussen!

2009-02-14 @ 17:53:21
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0