No sunshine

Tisdag .. Jobbat med bästa My idag. Hemma nu, med mjukisar och soffan full med kuddar.
Tänkte att jag skulle slösa bort några timmar framför datorn. Funderar även på att sjunka
ner i ett bad och bara få vara. Man känner sig så snygg med munsår, torr i hela nyllet, sår på näsan.
Verkligen det negativa med vinter att det är så förbaskat torrt, min hud klarar verkligen inte av
vintern. Min kropp mår bra av tropisk värme och sol, man mår verkligen aldrig så bra som
man gör när man sitter på en mysig restaurang vid havet, med god mat och mysig musik.

Dofterna är guld värda .. När man kliver av planet och det luktar sådär lite hamn och hav.

Åhh jag vill bort, så sugen på att sälja allt jag har och bara packa ryggan och bara åka.

Men det får bli lite senare :)

Sen har jag något lite dystrare att ta upp också, det är så att jag måste adoptera bort min

lilla Sahara, min Kungs Pyton. Finns inte plats för henne, eller jo men det är så att hon inte

trivs så bra ihop med moa längre, hon håller sig mest för sig själv och kommer inte ofta fram.

Har inga pengar till terrarium heller annars hade det inte varit så svårt. Så finns det någon snäll

orm människa där ute som känner för att adoptera en snäll liten pyton så hojta till.

Men hon får inte flytta till vem som helst, ser gärna att personen har erfarenhet av ormar sen

tidigare. Hon är en liten tjej, ca: 10 månader gammal, äter levande, ej fryst (skämt bort),
Lite blyg och klumpig, hon äter som hon ska och skiter som hon ska, ömnsningen är problemet
eftersom hon inte trivs har ömnsningen blivit rubbad. Hon drar inte hela skinnet, utan bitar för
bitar. Tyvärr .. Jätte tungt, men känner att jag inte har så mycket val. Så skriv om ni är intresserade.

Ett gammalt kort, ca 5 månader gammal.

Ska nog alldeles strax åka och fixa mat, måste innan man blir allt för dåsig :)
Sen är det bara softa som gäller.

Föresten, vart tog det fina vädret vägen ? Kan jag få tillbaka det tack !

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0