Nu har det gått ett par dagar sen jag skrev.
Har varken kunnat eller orkat. Va till tandläkaren här om dagen pg.a tandvärk,
påköpet hade jag även 40 graders feber, så man svettades som en gris.
Huvudvärken bultade finfint, ögonen snustorra och illröda.. tandläkaren kollade lite
medlidande på en när man låg där i stolen.
Har inte ätit på 3 dagar nu, konstigt att man inte känner något.
Men jag tror apptiten snart kommer smygandes tillbaka.

Ska alldeles strax ringa läkaren så dom kan skriva ut recept på
penicillin .. Kan bara säga att dessa dagar varit de värsta i mitt liv, har aldrig mått så här dåligt.

Fick lite roliga nyheter idag iaf .. Så nu måste jag bli frisk.

Kramar

Kommentarer
Postat av: mammis

Nu har jag uppdaterat mej på din blogg,du var jättefin på nyår!

puss puss

2009-01-07 @ 15:58:06
Postat av: Sandra

Tack :)

2009-01-07 @ 17:09:15
Postat av: My

Grattis söto!

2009-01-07 @ 19:49:33
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: Pj

Ja vill bara säga lycka till !! weee

2009-01-09 @ 17:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0