foodelicious

Go´middag.
Lagom dag på jobbet idag, promenix hem med bästa kusin My.
Tur att man har någon som ärligt nog kan säga att man är lat och
övertala en att gå. haha ..
Resterande dag blir en miranda dag även idag. Med lite film och somna i soffan igen.
Haha vaknade upp vid 21.00 igår kväll, hm .. det kändes lyckat.
Så det va ju lika bra att vandra in till sängen men då resulterade det i en ganska
sömnlös natt. Upp på morgonen och slänga sig på cykeln och frysa för att man inte
hittade vantarna i morgon tröttheten. Nåväl kom iaf fram från punkt A till punkt B i tid.

Imorgon är man ledig, så då blir det stan med angie.
Lunch på GREKISKA KOLGRILLEN ! Mmm jummie!

Nej nu ska jag nog börja förbereda lite mat med att ta fram köttfärsen.
Annars är jag alltid duktig på att ta fram den ur frysen i sista sek, när man ska
börja med maten .. TACOS  på menyn idag.

BYE !

Kommentarer
Postat av: mY

Men du är lite lat, det är ju även jag så!

Bara man har någon som puschar brukar det blir så mkt lättare hah



Tack för att du joinade min promenix lite, riktigt mys!

2009-01-27 @ 14:41:46
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Yeas.....foood!

2009-01-27 @ 17:25:24
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0