Tattoos to the people

Gosh vilket långt inlägg detta kommer att bli, måste bli lite duktigare på att
uppdatera mig. För det första så vet jag inte vad jag gör inne när det är kanon
väder ute. Får lite ågren.. Hm ..
Kanske ta ut saaben på en liten åktur och leta efter lite föda ;)
I förrgår vart det fin besök från dom sydligare delarna av sverige.
Bullen åkte upp för att bli lite pinad och det blev han kah jag lova.

Resultatet

Funderat länge på att kanske börja få in bloggen på det spåret den var menad
från början. Deliciousink .. Just precis massa, massa tattoos till svenska folket ;)

I går var det premiär dopp ! Yes i år blev det bad i maj.
Riktigt skönt , fast lite kallt hehe.. Jag och Angie bestämde oss för att dra till
gropen och köpte med oss lite tuggbart och drog. Sen kom även Putte o Emil
och sällskapade ett litet tag :)

Nu är det nog dags att röra sig för att få lite mat i magen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Pj

Snyggt jobbat :)

2009-06-01 @ 18:31:58
Postat av: Carro

Grymt snygg vart tatueringen, hann ju aldrig se den IRL, somnade ju!!! :D

2009-06-01 @ 22:03:12
URL: http://bara-caroliine.blogspot.com
Postat av: My

Ja lite seg på att uppd. är du faktsikt =P

2009-06-02 @ 13:50:01
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: Linda med H

MEN HALLÅ!!!!! VEM har fixat din layout! GE MIG!!!

2009-06-03 @ 11:20:16
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0