Mixed emotions

Hej och välkomna till kaoset.. Har försökt att städa sen igår, men har ej
kommit så vidare långt. Har däremot börjat packat, allt känns så konstigt.
Blandade känslor, kommer sakna lägenheten och mina underbara grannar.
Liten tår i ögat .. But I will survive!
Våra underbara grannar har hjälpt oss med att bubba kartonger idag. Tack !
Tiden går väldigt fort just nu och dagarna bara flyger förbi så klart att man
känner sig lite stressad med flytt och allt. Men det blir en väldigt billig
hyra denna månad i jämförelse med vad man har nu, istället för 5600 så
ramlar man ner på 2900 ;) dunder bra.
Fast klart det känns jätte jobbigt att flytta från skallberget där man är
uppväxt, snart är man malmaberg bo istället.
Usch inge mer prat om flytt nu.

Ciao !

Kommentarer
Postat av: Linda med H

mongoboll! från min födesedag :P det hade du förstått ju om du kikade på violket inlägg jag kommenterade ;)

2009-06-04 @ 11:08:28
URL: http://blueberrysanta.blogg.se/
Postat av: Carro

Tråkigt att ni flyttar :( Men vi kan ju faktiskt hålla kontakten ändå! Kram!!

2009-06-04 @ 13:27:39
URL: http://bara-caroliine.blogspot.com
Postat av: My

Men Malma är ju rätt sida av stan, och det är mina gamla hoods typ ;D så lite halvt uppvuxen är du nog allt där! ^^



Så kommer jag kunna hänga hos dig varje dag :* Underbart va ? ;D hahaha

2009-06-05 @ 17:21:07
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0