And she´s back

Dags att skriva kanske, det har varit en väldans efterfrågan om ett blogg inlägg.
Har inte riktigt varit på humör eller haft inspiration, det hade nog mest blivit drabbel.
Bättre att skriva när man verkligen har något att skriva.
I morgon ska jag få träffa min underbara T igen, evigheter sen.
Massa cola och bara babbla skit tills öronen blöder.. Me need it !

Varit i lite nostalgi koma de senaste veckorna, youtubat gamla barnprogram, tom gamla
reklam filmer. Hur meningslöst låter inte det, men det är en skön känsla när man
hittar saker som man inte sett sen barnsben. Minnerna och känslorna bara ploppar upp i en.

Inte så mycket annat som hänt annars ..
Morbror har fyllt 40 ! "gubbe" ;) ,Vart lite Grattandes ute i Ransta.


Lite andra bilder från kvällen med underbara A fanns på kameran såklart!


 Titta jag använde klänningen ;)

Nej nu kallar sängen, ruskigt trött.
Godnatt & Sussa sött !

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gumman...hör av dig! <3

2009-03-26 @ 19:55:50
Postat av: My

Ville ju också fira, men kunde inte. Hoppas ni hade mys! Hörde ju att mommo var där också!



Skriv mera, o träffa mig snart?

2009-03-26 @ 23:55:07
URL: http://apmolekyl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0