Uppdateringar

Nemen vart har alla mina blogg läsare tagit vägen ? Har jag blivit så tråkig ?
hehe .. Hm hoppas på att ni kommer tillbaka snart. Sitter och drar mig för om
jag ska ta o hoppa i badkaret snart kanske. Åh vad jag känner för att shoppa,
en hel dag på stan och bara välja o vraka det man vill ha! Det är fan inge kul
att springa på stan och inte kunna handla ens en tändare utan att månaden
skiter sig. Åh vad jag vill shoppa .. Man mår som en helt ny människa.
Om man kanske ska ta att råna en bank kanske ? ingen dum idé.
Får iallafall hämta soffan på söndag, åh den är riktigt snygg.
Säger bara vad ska man med säng till när man har en sån soffa .. haha.



Varit på skolgårdsfest idag och träffat familjen och undviktit att trampat
på massa små barn. Smaskat i sig en hamburgare och kikat lite efter
gamla lärare som man själv hade när man va liten. Det knepiga är att
dom har inte förändras till utseende ett dugg och det är ändå
ca: 11 år sen man gick där. Hoppas man har samma tur :P
Nej nu kallar badkaret på mig ;)






Kommentarer
Postat av: Angelica

japp,du är jätte tråkig...uppdaterar typ aldrig

hihihihihi!

2009-05-15 @ 13:00:01
URL: http://angellicious.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-15 @ 13:05:42
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: king of kings

tror jag har exakt samma soffa! fast min e nog lite skönare...

2009-05-15 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0