Small steps

Sitter i soffan med ont i halsen och springer fram o tillbaka till toan för att snyta snoken.
Usch någon som vill ha min förkylning, 2:a gången man är sjuk på 1 månad .. suck.
Ja nu gnäller jag igen ... Men det är inte kul att vrida och vända på sig mitt i natten för
att man har ont och inte kan andas.
Tessan kikar på Sex and the city medans jag passar på att klottra ner lite på bloggen.
Bryngel sitter och fixar dator, lika bra för gör man själv något så förstör man mer
än vad man gör nytta. Tack Tack.
Gjort lite ärenden idag via tele, vissa saker har löst sig iallafall.
Det tackar vi för :)
Sen är det jobbigt att personer som betyder något i ens omgivning har det jobbigt.
Och jag försöker verkligen stötta så mycket som jag kan, men jag räcker inte riktigt
till och det kan ha att göra med att jag känner mig ganska nere själv och har
mycket själv att ta itu med. Hoppas att ni förstår.

Fixat lite ny musik nu, så nu känns det lite bättre :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack. det är en brittisk korthår.

2009-05-07 @ 18:37:38
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Tessan

Ja klart man förstår , men så länge du bara finns där så är de lugnt. Imorgon gäller det ! Dags att hålla mig i handen..

2009-05-07 @ 19:47:21
URL: http://ladiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0