Solsting, panda och tomaten

Lovley, Lovley, LOVLEY !

Detta underbara väder gör en så glad och full med energi.
Har spenderat mestadels av dagen på balkongen med sötaste frugan.
Har även hunnit med lite ärenden, shopping och glass såklart.
Tror vi båda drabbades av en släng solsting, mera solsting åt folket för
då är verkligen allting roligt. Nu ser jag ut som en tomat och angelica
ser ut som en panda.. haha. Även hunnit med att visa hur skönt det
är med lediga dagar och att stå öppen för arbetsmarknadens förfogan,
genom att åka till gamla jobbet och stå med varsin glass och kollat på
när folk jobbar och sliter.. alltid lika poppis ;)

Innan jag var hemma nu för sista gången så gjorde jag ett litet
stopp inne på ica och står i kön och ska betala, eller kö och kö
jag och en amerikan. Any who så tittar han lite på mig och ler och frågar
lite försiktigt om jag har solat idag, haha vad ska man säga? Nej vadå
påstår du att jag är röd? Svarar lite snällt att ja det har man gjort och han
frågar vilken strand och jag sa balkongen och då svarar han det måste
vara en förbaskat bra balkong du har och så ler han och bara går.. haha ..
hur tolkar man det ? hm .. :P

Ursäkta mina vänner om jag inte svarat eller så i mobilen idag,
har skaffat en ny. Den andra kände för att gå i pension..
Konstigt att så fort jag skaffar en telefon så
håller den max upp till 8 månader sen lägger den ner,
känns som om man är lite cursed .. hm.. jomenvisst. haha.
TELEFON CURSED, någon mer som känner så?
Snälla tala ut i sånt fall haha..

Åh vad jag känner att man sprudlar av energi idag och jag älskar det !
Give me more !!

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahahahaha....sitter och asgarvar till amerikanen...haha

Ja,vi ser verkligen skitröda ut..lol!

2009-05-25 @ 20:27:58
URL: http://angellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0