Torsdag.

Sitter i soffan och precis ätit pastasallad med angie,
kände att jag va tvungen att bjuda igen lite efter alla gånger. ;)
Hon sitter och kollar i skvallertidning och klankar ner på kändisar och
själv sitter man vid datorn och bloggar. På söndag ska jag hämta
min soffa, yeah.
Ska snart ge mig in i städandet så man får ordning på hemmet.
Så det är bara att spela musik på hög nivå och springa runt med
trasa och medel som en liten orkan.
Funderar på om man ska även ska städa terrariet
och göra lite fint till bebbarna (inte så små längre). Ska åka och köpa
en rådis och lite möss också, dom äter mig ur huset dom rackarna.
I morgon blir bär det av till mamma och dricka lite drinkar och snacka
lite gojja. Så man nästan vill flytta hem igen ;)

Nej nu ska jag vara lite social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0