Monday

Sitter vid datorn och kikar på gossip girl och väntar på att tiden ska gå lite
fortare. Angelica kommer snart med lite mat från spicy hot och sen bär det av
och skriva på lite papper. Måste försöka ta mig iväg och köpa
målarfärg, måste måla om hallen. Så är det när olyckor sker .. Hm.
Funderar starkt på om man ska boka tid för en ny tattoo som jag vill ha,
kolla om det finns någon som har lite tid över. ;)
Snart kommer det in lite pengar, skattepengarna, semesterersättning.
Kan verkligen behövas nu kan jag lova.
Nej nu ska jag försöka plocka undan lite på vardagsrumsbordet inför
mat leveransen ;)


Kommentarer
Postat av: tessan

Jösses , om man endå fick mat leverans :P

2009-05-11 @ 17:00:39
URL: http://ladiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0