Pooop



Ja det är precis som rubriken säger. Idag möttes jag av något som liknade ett slagfält i badrummet.
Utan att behöva gå in på detaljer så va det någon utav katterna som inte mått så bra och det fanns
bevis på ren skär panik. Det va verkligen överallt .. så det va bara att börja städa upp röran.





Och jag kom att tänka på en sak när jag satt där på knä och torkade, det va ett inslag i fråga Olle
för något år sen där dom ställde denna fråga på stan; Kollar du på pappret när du tokar dig ?
(då när du gjort nr2) och alla som fick frågan svarade nej.. Som följd svarade personerna att det är
ju äckligt att kolla osv.
Helt ärligt hur sjutton kan du vara säker på att det är rent och fint där bak då ?
Jag får då ta och kalla mig för stolt pappers kollare då, Man vill väl vara ren och fräsch !
Haha ..




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0