Ullared & Julskinka



Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan det är dags att slå ner rompen i soffan och
kolla på Ullared (fråga mig inte varför jag fastnat, hmm). Skinkan är på sin plats i ugnen så
nu är det bara att vänta på att den ska bli klar kan knappt hålla mig, suget är enormt nu.
Sen slänga på en massa grovkornig stark senap, åhh ..
missemonsarna kommer bli överlyckliga ! så nu ska vi tre snart frossa.



By the way!
En märklig känsla idag när jag åkte till ica maxi för att handla, kände mig totalt uttittad av allt och alla.
Va tvungen att leta upp något att spegla sig för att kolla så det inte var någon klassiker, toapapper
i byxorna, text i pannan eller liknande men nee såklart.
Det var verkligen stirriga blickar av vissa, inte som man brukar kunna tro att folk gör utan verkligen
gjorde .. Usch mysko..

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Ja än så länge finns den kvar =)

2009-11-24 @ 10:50:31
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2009-11-24 @ 15:18:25
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0